Copyright 2017


Przez kilka miesięcy zespół BioPoint zbierał informacje na temat Programu Lojalnościowego wśród jego uczestników, ale i tych, którzy jeszcze do niego nie przystąpili. Pytaliśmy hodowców o ich szczere opinie, skrupulatnie notowaliśmy wątpliwości i zastrzeżenia, ale także zalety i pochwały. Wszystko po to, by jeszcze bardziej dopasować nasz program do oczekiwań hodowców. Teraz czas na zmiany.

 


Program spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony hodowców. Świadczy o tym chociażby liczba wypełnionych punktami książeczek, których z miesiąca na miesiąc przybywało. Dotychczas zebrane punkty, a co za tym idzie kwotę 1200 złotych, można było przeznaczyć jedynie na produkty BioPoint i Kilco. W 2014 roku katalog nagród zostanie rozszerzony. I nie chodzi tu o produkty z gamy firmy BioPoint, ale przede wszystkim o elementy wyposażenia i ubioru na fermach, sprzęt do dezynfekcji czy np. pakiet pełnej dezynfekcji wraz z usługą oraz wiele innych, wartościowych nagród.

Karta i serwis dla lojalnych

To jednak nie koniec niespodzianek, które przygotowaliśmy na 2014 rok. Każdy uczestnik Programu Lojalnościowego BioPoint otrzyma specjalną kartę PL, dzięki której w każdej chwili będzie mógł sprawdzić stan swojego konta punktowego. Do tego celu stworzyliśmy dedykowany serwis internetowy z interaktywnym katalogiem nagród, newsletterem dotyczącym nie tylko nagród i promocji, ale także nowych produktów z gamy BioPoint. Logując się na swoim koncie od razu będziemy wiedzieli, ile mamy punktów, jakie przysługują nam nagrody i jakie promocje punktowe przed nami.
Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lojalnościowego BioPoint dostępne są u lekarzy weterynarii, a także w firmie BioPoint pod numerem 89 542 08 04.

INFORMACJE Z TERENU

Lek. wet. Albert Nakielski
Hodowcy, z którymi współpracuję, korzystają z Programu Lojalnościowego BioPoint. Jestem dzięki temu spokojniejszy, bo wiem, że hodowcy nie korzystają z produktów niewiadomego pochodzenia kupionych np. w internecie. Program Lojalnościowy BioPoint daje im możliwość oszczędzania na produkty sprawdzone, skuteczne i bezpieczne. Cieszę się, że program dalej będzie się rozwijał.

ROZMOWA Z HODOWCĄ
Rozmawiamy z Sebastianem Kołeckim z okolic Iławy, hodowcą, który korzysta z Programu Lojalnościowego BioPoint.
- Jest Pan zadowolony z obecnej formy Programu Lojalnościowego?
- Zdecydowanie tak. Od ponad roku korzystam z Programu Lojalnościowego BioPoint. W tym czasie zrealizowałem kilka książeczek. To pozwoliło mi stosować wysokiej jakości produkty bez przerwy, bo kiedy je kupowałem, to już oszczędzałem na następne.
- A co miało wpływ na to, że dołączył Pan do Lojalnych?
- O programie dowiedziałem się od swojego lekarza weterynarii, a także z czasopism branżowych. Zasady programu bardzo mi odpowiadały, bo tak jak już wspomniałem wcześniej, mogłem korzystać z wysokiej jakości produktów taniej. W prowadzeniu każdej hodowli ważne jest, by stosować tylko sprawdzone i jak najlepsze produkty. Nikogo nie muszę przekonywać do tego, że BioPoint takie właśnie tworzy.
- Czyli nadal zamierza Pan korzystać z Programu Lojalnościowego?
- Jak najbardziej. Wiem, że szykują się zmiany i bardzo się z tego powodu cieszę, bo to zmiany na lepsze. 
- Dziękuję za rozmowę.



lek. wet. Albert Nakielski