Copyright 2017

Trudna sytuacja na rynku często powoduje, że hodowcy, z pominięciem lekarzy weterynarii, szukają tanich zamienników dla najwyższej jakości produktów. Firma BioPoint ma jednak narzędzie do tego, by z takich rozwiązań nie trzeba było korzystać. To Program Lojalnościowy BioPointu.

 

 

 


Wynik produkcyjny jest najważniejszy


Korzyści z korzystania z „taniej i wysokiej jakości”, bo tak często reklamowane są zamienniki, są często nieadekwatne do poniesionych nakładów. Coś takiego po prostu nie istnieje. Albo coś jest tanie, albo wysokiej jakości. Dlatego właśnie firma BioPoint proponuje swoim klientom Program Lojalnościowy.
– Nasze produkty są najwyższej jakości. By wynik produkcyjny nie był zagrożony, oferujemy naszym klientom Program Lojalnościowy, dzięki któremu będą w stanie zyskać oszczędność w postaci 1200 złotych na kolejne produkty z gamy BioPoint oraz dezynfekcyjnych i myjących Kilco – mówi Tomasz Frontczak, kierownik działu handlowego w BioPoint.


Zapraszają do lekarzy


Co trzeba zrobić, by przystąpić do Programu Lojalnościowego BioPoint? Wystarczy zapytać u swojego lekarza weterynarii o specjalne książeczki, do których należy wklejać punkty z zakupionych produktów BioPoint. W tej chwili lista punktowanych produktów liczy ponad 30 pozycji.
– Nasi przedstawiciele odwiedzają hodowców i zachęcają ich do wizyt u lekarzy weterynarii i korzystania z programu, bo tylko profilaktyka pod nadzorem lekarza weterynarii daje gwarancję bezpieczeństwa. Program Lojalnościowy pomaga to osiągnąć i pozwala korzystać z produktów najwyższej jakości, a przy tym oszczędzać – dodaje Tomasz Frontczak.


Hodowcy są zadowoleni

Idea programu jest prosta – zadowolony ma być hodowca i lekarz, a zadowoleni będą wtedy, kiedy wynik produkcyjny będzie wysoki. Produkty BioPoint, w odróżnieniu od tanich zamienników, cechują się wysoką skutecznością potwierdzoną opinią lekarzy i hodowców.
– Kupuję produkty BioPoint od 2006 roku, a skorzystałem z nich, bo tak zalecił mi lekarz weterynarii prowadzący moją hodowlę. To on zachęcił mnie też do udziału w Programie Lojalnościowym. BioPoint to znana i sprawdzona firma i mam do niej zaufanie, dlatego tym bardziej cieszę się z tego, że mam okazję brać udział w Programie Lojalnościowym BioPoint. Dzięki Programowi Lojalnościowemu faktycznie oszczędzam, bo po zakupie 20 produktów dostaję 1200 złotych na kolejne preparaty BioPoint. O tym, że nie jest to mała kwota, nie muszę przekonywać nikogo, a dla nas, hodowców, liczy się każda złotówka – nie kryje Sebastian Kołecki, hodowca z Szałkowa.


Sposób na oszczędność


Lekarze mogą więc być spokojni o fermy, które prowadzą, jeśli hodowcy korzystają z Programu Lojalnościowego, bo daje im to gwarancję, że korzystają z produktów BioPoint i sięgają po nie często. Zadajmy sobie pytanie, czy warto zatem stosować tanie zamienniki, skoro korzystając z najwyższej jakości produktów BioPoint zarabia się na kolejne? Odpowiedź jest jasna – nie warto.


Łukasz Pączkowski
BioPoint